tisdag 28 juni 2011

Färdig / Färdig.

Färden tillbaka hem går i strålande solsken och blixtrande koffeinabstinens-huvudvärk.
Det finns tyvärr ingen espresso att köpa i Alta innan klockan 10 (det där lät inte snyggt!)

Jag upptäckte att det finns favelor, kåkstäder, på Finnmarksvidderna!
Inte så tättbefolkade dock..

Jag fick putsa ännu ett personligt rekord, det i renar.
Passade på att göra min egen Nils Nilsson Skum-kopia med kameran:
Hitta Hugo

Kortisolnivån på topp. Gasen i botten, pedal to the metal, gick in genom dörren, kastade mig över notskrivningen med en gång.
Snabba beslut så här på mållinjen. Men det brukar fungera, jag tror att den mänskliga hjärnan har en överväxel som läggs i i stressade lägen.
Och det blev färdigt. Hela skiten. Sisådär 200 sidor noter. En dryg timmes musik.
Yes! Nu ska jag fira! Hasta la vista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar